dr

دکتر رحیم عابدی

نام و نام خانوادگي: رحيم عابدي

سال و محل تولد: 1344 اروميه

محل كار: دانشگاه اروميه، دانشكده اقتصاد و مديريت، گروه مديريت بازرگاني،

 تلفن ثابت:  3- 32777040-044 داخلی 204  فاکس: 32777022- 044

پست الکترونیکی:   R_Abedi111@yahoo.com،  R.Abedi@Urmia.ac.ir

تحصيلات دانشگاهي:

ü      دكتري مديريت بازرگاني  Ph.D با گرايش مديريت استراتژيك (سياستگذاري) - دانشگاه علامه طباطبايي تهران.

ü      كارشناس ارشد مديريت بازرگاني با گرايش صنعتي - دانشگاه تربيت مدرس تهران،

ü      ليسانس مديريت صنعتي - دانشگاه شيراز،

ü      وضعيت شغلي: عضو هيأت علمي رسمي- قطعي دانشگاه اروميه.

 

            سابقه آموزشي (تدريس) در دانشگاه‌ها:

ü      دانشگاه اروميه: روش تحقيق، پژوهش عملياتي(1) و (2)، مديريت توليد، مديريت مالي(1) و (2)، اقتصاد مديريت، تئوري‌هاي سازمان و مديريت، مديريت استراتژيك، روش‌هاي مقداري در اقتصاد و بازرگاني، بهره‌وري و تجزيه و تحليل آن در سازمان‌ها.

ü      دانشگاه اروميه: روش تحقيق پیشرفته (ارشد)، پژوهش عملياتي پیشرفته (ارشد)، مديريت استراتژيك پیشرفته (ارشد)، سمینار در مسائل مالی (ارشد).

ü      دانشگاه علامه طباطبايي تهران: تئوري‌هاي مديريت (ارشد)، روش تحقيق.

ü      دانشگاه صنعتی ارومیه: تئوري‌هاي مديريت (ارشد)،

ü      دانشگاه پيام نور: آمار و كاربرد آن در مديريت(1) و (2)، مديريت توليد، مديريت مالي(1) و (2)، بهره‌وري و تجزيه و تحليل آن در سازمان‌ها، تئوري‌هاي سازمان و مديريت، مديريت استراتژيك، سيستم‌هاي اطلاعاتي مديريت، مديريت رفتار سازماني، مديريت منابع انساني، مديريت بازاريابي، تحقيقات بازاريابي.

ü      دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان غربی: مدیریت نوآوری تکنولوژیک (ارشد)، تحلیلی از استراتژی‌های سازمانی موفق و ناموفق (ارشد)، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته (ارشد)، سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته (ارشد)، مسائل بازاریابی بین‌المللی و صادرات (ارشد) .

ü      دانشگاه آزد ارومیه: مديريت توليد.

ü      مجتمع آموزش عالي مديريت صنايع (دورههاي كارشناسي ارشد): مديريت استراتژيك (ارشد)، استراتژي‌هاي منابع انساني (ارشد).

ü      مركز مطالعات بازرگاني: استراتژي‌هاي بازاريابي (ارشد).

 

سوابق مديريت (در دانشگاه اروميه):

ü      مدیر گروه مدیریت بازرگانی

ü      عضو هیأت مدیرۀ کلینیک تخصصی مشاوران مدیریت راه کار تجارت اروم ناب

ü      عضو هیأت مدیرۀ شرکت مهندسین مشاور توسعۀ پویا باختر

ü      همکار طرح‌های امکان سنجیFeasibility (فنی، اقتصادی و مالی) شرکت مهندسین مشاور آب سازه اسپوتا

ü

 

            سوابق ارائه مقالات در مجلات علمي-پژوهشي:

ü      رحيم عابدي، «نقش كارآفرينان در تحول خلاق سازمان‌هاي اداري»، مجله علوم انساني دانشكده ادبيات اروميه، پائيز 1380. برخی از لینک‌هایاستفاده شده از این مقاله:

http://www.mgtsolution.com/olib/464706321.aspx

http://www.ido.ir/a.aspx?a=1390041906

http://www.myindustry.ir/entrepreneurship/article/entrepreneurship-concept.html

http://padida.ir/?p=5790

http://www.knowtechmag.com/archive-issues/year-88/24-issue-04/358--karafariny.html

http://www.roshd.ir/Portals/0/KarAfarini/PDFs/articles/karafarini/ictMosharekat.pdf

http://www.tvr.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=9980&Itemid=618

http://www.nahad.ir/JonbeshN/Detail.php?code=1583&TextBody

 

ü      رحيم عابد‏‏‎ي، «مروري بر مكاتب فكري كارآفريني»، مجله علوم انساني دانشگاه سيستان و بلوچستان، شماره 22 آبان ماه سال 1381، صص 155- 172. برخی از لینک‌های استفاده شده از این مقاله:

http://saramadan1404.ir/T/saramadan1404_Teacher_O_0000000578.doc

http://saramadan1404.ir/showT.aspx?Lang=F&ID=465552745A526576024E

http://emodiran.com/downloads/view/262

 

ü      رحيم عابدي، «كاوش در كارآفريني درون سازماني» فصلنامه مطالعات مديريت، شماره 36 و 37 سال 1382. برخی از لینک‌های استفاده شده از این مقاله:

http://www.olumensani.com/FA/ArticleView.html?ArticleID=107102&SubjectID=11876

http://saramadan1404.ir/showT.aspx?Lang=F&ID=465552745A5265760041

http://www.farsnews.com/printable.php?nn=8509210057

http://fononemodiryat.blogfa.com/post-102.aspx

http://marketingarticles.ir/ArtBank/KarAfarini02.pdf

http://saramadan1404.ir/T/saramadan1404_Teacher_O_0000000578.doc

http://www.magiran.com/view.asp?ID=115691&l=fa

 

ü   رحيم عابدي، سيد محمد اعرابي، مقاله كامل با عنوان «رابطه هماهنگي استراتژي كسب‌وكار و استراتژي مالي با عملكرد سازمان» چاپ شده در مجله علمي- پژوهشي فصلنامه مطالعات مديريت صنعتي، زمستان 1389، ش 19، صفحات 239 تا 277،

http://www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=3069&Number=19

 

ü   رحيم عابدي، سيد محمد اعرابي، مقاله كامل با عنوان «مدل هماهنگي استراتژي مالي با عملكرد سازماني» چاپ شده در پنجمين كنفرانس بين‌المللي مديريت استراتژيك و عملكرد، دي ماه 1389،  صفحات 72 تا 80،

http://www.civilica.com/Papers-ICSM05.html

http://strategicacademy.ir/images/Upload/aarabi_kar.ppt

 

ü   رحيم عابدي، مقاله كامل با عنوان «نقاط مرجع استراتژيك در اجراي استراتژيك مالي» چاپ شده در هفتمين كنفرانس بين‌المللي مديريت استراتژيك، مهر ماه 1389،  صفحات 387 تا 392،

http://www.mbaforum.ir/archive/index.php?t-6137.html

http://www.mbaforum.ir/download/mba/me/7th/80377.swf

 

ü   رحيم عابدي، سيد محمد اعرابي، «رابطه هماهنگي بين استراتژي‌هاي مالي، سرمايه‌گذاري، تأمين مالي، تقسيم سود و سرماية‌ در گردش با عملكرد سازماني: شركت داروسازي اكسير»، چاپ شده در مجله علمي- پژوهشي فصلنامه پژوهش‌هاي مديريت در ايران - مدرس علوم انساني، دوره 15، شماره 4، زمستان1390، صفحات 1 تا 27.

http://management.journals.modares.ac.ir/?_action=articleInfo&article=280

http://www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=1956

 

ü   رحيم عابدي، حامد زینال زاده، «مدل هماهنگی استراتژی مالی و چرخه عمر با عملکرد سازمان»، ارسال شده به فصلنامه.

ü   رحيم عابدي، زهرا اسد زاده، «مدل هماهنگی استراتژی مالی و استراتژی سرمایه در گردش با عملکرد سازمانی در شرکتهای دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار»، ارسال شده به فصلنامه.

ü   رحيم عابدي، ناصر عسگراوغلی، مقاله كامل با عنوان «رابطه توانمندسازی کارکنان با عملكرد شغلی» چاپ شده در دومین كنفرانس بين‌المللي مديريت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی،قم، 22 و 23 شهریور 1392،  صفحات 784 تا 796،

ü   رحيم عابدي، ناصر عسگراوغلی، مقاله كامل با عنوان «رابطه تفکر کارآفرینی کارکنان با عملكرد شغلی» چاپ شده در دومین كنفرانس بين‌المللي مديريت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی،قم، 22 و 23 شهریور 1392،  صفحات 772 تا 783،

ü   رحيم عابدي، ناصر عسگراوغلی، مقاله كامل با عنوان «تأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی» چاپ شده در مجله علمي- پژوهشي فصلنامه توسعه كارآفريني، دوره 6، شماره 3، پاییز 1392، صفحات 105 تا 124،

ü   رحيم عابدي، آیفر محبت، مقاله كامل با عنوان «بررسی و اولویت‏بندی تأثیر و رابطه بین ابعاد محصول با وفاداری مشتریان جهت بهینه‌سازی مدیریت محصول (مطالعه موردی: شرکت سامسونگ در ارومیه)» چاپ شده در اولین همایش مدیریت و حسابداری،نطنز، 30 بهمن 1392،

ü   رحيم عابدي، مبین عباسپور، مقاله كامل با عنوان «بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان» چاپ شده در اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،دانشگاه مشهد، 10 و 11  اردیبهشت ماه سال 1393،

ü   رحيم عابدي، رامین صادقی اصل، مقاله كامل با عنوان «بررسی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین (SCM) بر عملکرد شرکت‏های تولیدی» چاپ شده در اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی دانشگاه رشت، 31  خرداد ماه سال 1393،

ü   رحيم عابدي، رامین صادقی اصل، مقاله كامل با عنوان «بررسی تأثیر تولید به ‏هنگام (JIT) بر عملکرد شرکتهای تولیدی» چاپ شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی،قم، 20 شهریور 1393،صفحات 31 تا 40،

ü   رحيم عابدي، فائزه مالک، مقاله كامل با عنوان «بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد مالی شرکت های غذایی و دارویی فعال در بورس اوراق بهادار تهران» چاپ شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی،قم، 20 شهریور 1393،صفحات 124 تا 135،

ü   رحيم عابدي، جعفر صادق فیضی، شاهرخ برومندفر، مقاله كامل با عنوان «بررسی تأثیر عناصر توزیع و ترفیع بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز» چاپ شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21،تهران، 16 و 17 شهریور 1393،

ü   رحيم عابدي، امیر سهرابی، مقاله كامل با عنوان «گونه‌شناسی استراتژی‌های مالی بر مبنای ارزش بازار در شرکت‌های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران» چاپ شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21،تهران، 16 و 17 شهریور 1393،

ü   رحيم عابدي، حامد زینال‌زاده، زهرا اسدزاده، مقاله كامل با عنوان «مدل هماهنگي استراتژي تأمين مالي واستراتژي سرمايه در گردش با عملكرد مالي» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 16 آبان 1393،

ü   رحيم عابدي، الهه تیرانداز، مقاله كامل با عنوان «نوآوری خدمات و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بیمه» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 29 آبان 1393،

ü   رحيم عابدي، آیفر محبت، مقاله كامل با عنوان «مدیریت کسب و کار در بازار با بررسی تأثیر و رابطه بین ابعاد محصول با وفاداری مشتریان شرکت سامسونگ در ارومیه» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 29 آبان 1393،

ü   رحيم عابدي، میترا شمشیری، مقاله كامل با عنوان «بررسی تأثیر ساختار مالکیت بر رفتار سرمایه گذاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 29 آبان 1393،

ü   رحيم عابدي، جعفر صادق فیضی، مجید رسولی، مقاله كامل با عنوان «بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارس خودرو بر رضايت مشتريان» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 29 آبان 1393،

ü   رحيم عابدي، جعفر صادق فیضی، شاهرخ برومندفر، مقاله كامل با عنوان «بررسی تاثیر عنصر توزیع بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز» چاپ شده در اولین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار،دانشگاه تبریز، تبریز، 29 آبان 1393،

ü       

 

            عضويت در كميته‌هاي تخصصي و اجرايي:

ü      عضويت در كميته پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان آذربايجان غربي.

ü      عضويت در انجمن‌هاي علمي آموزشي معلمان- سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي.

ü      نماينده دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه اروميه در جهاد دانشگاهي.

ü       

 

            ساير فعاليت‌هاي علمي:

ü      سخنراني در طول ترم (سال81–1380) موضوع سخنراني ـ بررسي خصوصيات و ويژگي‌هاي شخصيتي موثر بر كار‌آفريني و اثر آن بر اشتغال – دانشگاه اروميه.

ü      دريافت لوح تقدير از استانداري مشهد  به مناسبت ارائه مقاله در اولين همايش تحول اداري و توسعه.

ü      رحيم عابدي، طراحي و اجراي كارگاه آموزشي آمار و روش تحقيق برای مدیران و معاونان وکارشناسان در معاونت پژوهشي اداره كل بهزيستي استان آذربايجان‌غربي، تابستان 1389.

ü   رحيم عابدي، سيد محمد اعرابي، طراحي و برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان «مديريت مالي استراتژيك» در چهارمين كنفرانس بين‌المللي حسابداران و مديران مالي، آبان ماه 1389.

ü   رحيم عابدي، سيد محمد اعرابي، طراحي و برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان «مديريت استراتژيك مالي» در پنجمين كنفرانس بين‌المللي مديريت استراتژيك و عملكرد، دي ماه 1389.

ü   رحيم عابدي، طراحي و اجراي كارگاه آموزشي با عنوان «تدوين استراتژي‌هاي مناسب بنيادمسکنبر اساس مدلSWOT» برای مدیران و معاونان سازمان بنياد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربايجان غربی، خرداد ماه 1390.

ü   تدریس «رهبری از طریق ایجاد انگیزه» در دوازدهمین دوره مدیریت پایه بانک ملی استان آذربایجان غربی برای مدیران و معاونان بانک در تاریخ 26/05/92 به میزان 5/5 ساعت.

ü   رحيم عابدي، طراحي و اجراي كارگاه آموزشي با عنوان «مديريت آینده» برای مدیران و معاونان در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مهر ماه 1392.

ü   اجرای بسته آموزشی دروس مدیریت پایه بانک صادرات استان آذربایجان غربی برای مدیران و معاونان بانک از تاریخ 16/09/93 تا تاریخ 16/10/93 به میزان 155 ساعت شامل دروس: اصول و مبانی علم مدیریت، فنون سنجش و ارزیابی عملکرد، فنون مذاکره و اداره جلسات، مدیریت زمان، مدیریت بهره‌وری، مدیریت ریسک در صنعت بانکداری، فرآیند و فنون تصمیم‌گیری، اصول برنامه‌ریزی، مدیریت تعارض، نظارت مبتنی بر ریسک.

ü   اجرای بسته آموزشی برای شاغلین صنایع دستی استان آذربایجان غربی در تاریخ 11/03/1394 شامل: قوانین و مقررات اداری و حمایتی، استاندارد کارگاه و مواد، مدیریت تولید و بازرگانی و بازاریابی، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، آشنایی با اصول و مبانی برنامه توسعه خوشه‌های کسب و کار.

ü   تدریس «رهبری از طریق ایجاد انگیزه» در سیزدهمین دوره مدیریت پایه بانک ملی استان آذربایجان غربی برای مدیران و معاونان بانک در تاریخ 01/06/94 به میزان 5/5 ساعت.

ü   اجرای بسته آموزشی دروس مدیریت پایه بانک صادرات استان آذربایجان غربی برای مدیران و معاونان بانک از تاریخ 16/06/94 تا تاریخ 16/07/94 به میزان 155 ساعت شامل دروس: اصول و مبانی علم مدیریت، فنون سنجش و ارزیابی عملکرد، فنون مذاکره و اداره جلسات، مدیریت زمان، مدیریت بهره‌وری، مدیریت ریسک در صنعت بانکداری، فرآیند و فنون تصمیم‌گیری، اصول برنامه‌ریزی، مدیریت تعارض، نظارت مبتنی بر ریسک.

ü       

 

           ساير مهارت‌ها:

ü      آشنايي كامل با نرم افزار آماري SPSS.

 

           برخي طرح‌هاي تحقيقاتي اجرا شده يا در حال اجرا:

1)     مجري طرح «بررسي خصوصيات و ويژگي‌هاي كارآفرينان (Entrepreneurs) در صنايع كوچك و نقش آنها در توسعة اقتصادي كشور»، شوراي پژوهشهاي علمي كشور، كميسيون اقتصاد، مديريت و بازرگاني، برنامه ملي تحقيقات، شماره ثبت پروژه 1366/زمان شروع و پايان پروژه، 1377 1379.

2)     مجري طرح «بررسي خصوصيات و ويژگي‌هاي كارآفرينان در صنايع كوچك و مقايسه آنها با كارآفرينان صنايع متوسط و  بزرگ در استان آذربايجان غربي»، كارفرما: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان آذربايجان غربي، خاتمه در سال 1382.

3)     مجري طرح «بررسي و شناخت موانع خود-اشتغالي و كارآفريني كارآموزان آموزش ديده در مراكز فني- حرفه‌اي استان آذربايجان غربي در سال 80 –1379»، كارفرما: اداره كل آموزش فني- حرفه‌اي استان آذربايجان غربي، خاتمه در سال 1383.

4)     مجري طرح «آسيب شناسي استقرار نظام بررسي و پذيرش پيشنهادات در دستگاه‌هاي اجرايي استان آذربايجان غربي»، كارفرما: استانداري آذربايجان غربي، خاتمه در سال 1388.

5)     مجري طرح «تاثیر ميزان و چگونگي گذران اوقات فراغت بر اعتیاد به سيگار، قليان، الكل و مواد مخدر در دانشجویان رشتة مديريت بازرگاني دانشگاه ارومیه- سال تحصيلي 89-90»، كارفرما: اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی، خاتمه در سال 1390.

6)     مجري طرح «پتانسيل‌يابي پيمان‌كاري فرعي صنعتي در استان آذربايجان‌غربي»، كارفرما: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان و جهاد دانشگاهي استان آذربايجان‌غربي، خاتمه در سال 1390.

 

         راهنمایی و هدایت پایان‌نامه‌ها:

 

ردیف

عنوان پایان نامه

نام دانشجو

سال

1

رابطه هماهنگی استراتژی مالی و چرخه عمر با عملکرد سازمان

حامد زینال‌زاده

1390

2

تأثیر روش‌های تأمین مالی بر عملکرد شرکت‌های غذایی و دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

مرتضی مطهرنيا

1390

3

رابطه هماهنگی استراتژی مالی و استراتژی سرمایه در گردش با عملکرد سازمانی در شرکتهای دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

زهرا اسدزاده

1390

4

بررسی رابطه بین کیفیت مبادله رهبر- عضو و تعهد و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

صدیقه جعفرپور

1390

5

رابطه تعهد و سلامت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی

نیر آبیاری میاندوآب

1391

6

بررسی رابطه تفکر کارآفرینی و توانمندسازی کارکنان با عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان آذربایجان غربی

ناصر عسگراوغلی

1392

7

بررسی رابطه استراتژی تجاری بر بازارگرایی در صنعت بیمه ایران

السا ستوده

1392

8

بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان در سازمان تامین اجتماعی شهرستان ارومیه

مبین عباسپور

1392

9

بررسی رابطه ابعاد محصول با وفاداری مشتریان محصولات سامسونگ در شهر ارومیه

آیفر محبت

1392

10

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

شبنم تقی‌خانی

1392

11

بررسی ارتباط نحوه بسته‌بندی کالاهای صادراتی در بازارهای بین‌المللی بر رضایت مشتریان در بازار هدف (اربیل-عراق)

چیمن خیاطی

1392

12

بررسی رابطه استراتژی‌های نوآوری با کارکرد نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان در شرکت آب و فاضلاب شهر قزوین

افشین فرخی بذر افشان

1392

13

بررسی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین (SCM) و تولید بهنگام (JIT) بر عملکرد شرکت‏های تولیدی کارخانه‏‏های صنایع غذایی شهرستان ارومیه

رامین صادقی اصل

1392

14

بررسی تأثیر اجرای استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمانی

صابر پاشازاده

1393

15

بررسی تأثیر ساختار مالکیت و رفتار سرمایه­گذاری شرکت بر بازده سهام شرکت­های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

میترا شمشیری

1393

16

بررسی تأثیر سرمایه فکری و سرمایه در گردش بر عملکرد مالی شرکت­های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

فائزه مالک

1393

17

بررسی تأثیر اهرم مالی و استراتژی سرمایه در گردش بر عملکرد مالی شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

رضوانه میردریکوندی

1393

18

شناسایی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی و اولویت‌بندی آنها با تکنیک AHP

سیده فاطمه فاضلی

1393

19

بررسی استراتژی مالی با عملکرد مالی بر مبنای ارزش بازار شرکت‌های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

امیر سهرابی

1393

20

بررسی تأثیر ویژگی‌های خدمات پس از فروش شرکت خودرو سازی پارس خودرو بر رضایت مشتریان

مجید رسولی

1393

21

بررسی رابطه نوآوری خدمات و مؤلفه‌های مختلف عملکرد سازمانی در صنعت بیمه

الهه تیرانداز

1393

22

مطالعه قابلیت پیش‌بینی کیفیت کارکنان واحدهای آموزش و دانشحویی دانشگاه صنعتی ارومیه از روی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در سال 94-1393

شهناز اطهری

1393

23

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود خدمات نوین الکترونیکی در جهت رضایت و وفاداری مشتریان بانک رفاه استان خوزستان

عبدا... جلیلی آب نرگسی

1393

24

بررسی رابطه آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه کارکنان نمایندگی‌های بیمه شهرستان ارومیه

نسیم حاتمی نوی

1393

25

بررسی تأثیر استراتژی تقسیم سود و چرخة عمر سازمان بر عملکرد مالی شرکت‌های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

خدیجه حسن‌زاده

1393

26

وضع موجود سرمایه اجتماعی و دورنمای آن در شهرداری‌ها و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی

رضا مشهدی کشتیبان

1393

27

بررسی تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی کارکنان دادگستری ارومیه

پروین عبدالهی وقاصلو

1393

28

بررسی تأثیر محیط خلاق سازمانی بر نوآوری سازمانی تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی

اعطم محمدزاده

1393

29

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و بهره‌وری نیروی انسانی اداره اوقاف استان آذربایجان غربی

محمد حسین مقصودی

1393

30

بررسی رابطه ظرفیت یادگیری سازمانی و بهره‌وری نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی استان آذربایجان غربی

یوسف پورعلی

1393

32

بررسی رابطه چرخه تبدیل وجه نقد با ریسک و بازده سرمایه در گردش و عملکرد مالی شرکتها

علی همائی امجدپور

1394

33

بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک با رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ارومیه

سارا نیکخو بارجوق

1394

34

بررسی تأثیر تشخیض مالی بر ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

نسرین رسولی

1394

35

بررسی رابطه علیت بین ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی در سیستم بانکی ایران

امیر زینالی

1394

36

بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی شهرستان ارومیه)

رضا رضایی

1394

37

تأثیر نقش واسط رشد پایدار در ارتباط بین ساختار سرمایه شرکت، عملکرد مالی و ثروت سهامداران در شرکت‌های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

مهسا سبحانی

1394

38

بررسی تأثیر استراتژی انتقال تکنولوژی از کشور ترکیه در بهبود عملکرد تولیدی صنایع کوچک آذربایجان غربی

جواد آقاراده سالطه

1394

39

بررسی تأثیر استراتژی فرهنگ سازمانی و محیط ادراک شده بر عملکرد شغلی شرکت گاز شهرستان ارومیه

حقیقت حیدری بی‌صفر

1394

40

بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان ادارۀ آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

باقر سرخانی

1394

41

بررسی تأثیر تنوع درآمد بر عملکرد مالی بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

محمد خدایی

1394

42

رابطه مدیریت استعداد با کیفیت و نوآوری خدمات در شهرداری ارومیه

مرضیه بهنودی‌فر

1394

43

بررسی رابطه جهت‌گیری‌های استراتژیک و نوآوری بنیادین در شرکت‌های تولیدی محصولات غذایی شهرستان ارومیه

مریم حسین‌پور

1394

44

تأثیر استراتژی منابع انسانی و استراتژی سازمان بر عملکرد مدیران و کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

رمضان محرم‌زاده

1394

45

مدل‌سازی و پیش‌بینی شاخص بازده سهام باشگاه‌های مطرح فوتبال جهان در بورس اروپا بر اساس مدل‌های ARFIMA-FIGARCH  و Markov-Switching

فاطمه حسنی

1394

46

بررسی رابطه تمایل به ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران حقیقی با معیارهای مالی در بورس اوراق بهادار منطقه‌ای اصفهان

نرگس براتی کهریزسنگی

1394

 

 

 

 

 

         مشاوره پایان‌نامه‌ها:

 

ردیف

عنوان پایان نامه

نام دانشجو

سال

1

بررسی رابطه بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه استان آذربایجان غربی

اعظم شریف‌زاده اقدم

1392

2

بررسی اثربخشی شیوه‌های مختلف تبلیغاتی در جذب مشتریان با توجه به ویژگی‌های منطقه‌ای در بانک سپه استان آذربایجان غربی

پریسا قاسمی

1392

3

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز از دیدگاه مدیران و کارکنان

شاهرخ برومندفر

1392

4

بررسی رابطه سیستم‌های اطلاعات مدیریت و رضایت مشتریان در بانک‌های دولتی شهرستان میانه

جواد عدل‌پرور

1392

5

بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با وفاداری مشتریان در شرکت بیمه آسیا آذربایجان غربی

باقر چیره

1392

6

بررسی رابطه تنوع خدمات و رضایت مشتریان در شرکت‌های بیمه استان آذربایجان غربی (از دیدگاه کارکنان و مدیران بیمه ایران، البرز و کوثر)

حسین رحمان‌پور

1392

7

بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بانک ملی بر تبلیغات شفاهی مشتریان با اثر متغیرهای میانجی ارزش درک شده، رضایت مشتری و وفاداری به برند در مشتریان شهرستان ارومیه

حامد میرحیدر قارسی

1392

8

بررسی ارتباط بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان در شعب بانک سپه شهرستان ارومیه

نیما رسولی

1392

9

بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

محمدهادی باران‏چشمه

1392

10

بررسی تآثیر استراتژی قیمت‌گذاری بر رضایت مشتری در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی

رقیه یوسف‌پور

1392

11

بررسی رابطه بین توسعه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و وفاداری مشتریان در شعب بانک سپه استان آذربایجان غربی

رقیه شیری

1393

12

بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و وفاداری مشتریان از دیدگاه کارکنان شعب بانک‌های خصوصی شهرستان ارومیه

شقایق امامی

1393

13

بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و بهره‌وری در بانک ملت شعب استان آذربایجان غربی

پیمان عنبری

1393

14

بررسی ارتباط طراحی داخلی خودرو (با رویکرد توجه به کارآیی، زیبایی، ارگونومی و ایمنی) بر میزان رضایتمندی مشتریان در محصولات ایران خودرو از دیدگاه مدیران، طراحان، مهندسین و کارکنان شرکت ایران خودرو

 

محسن صفر دوست

 

1393

15

 

 

 

 

         داوری پایان‌نامه‌ها:

 

ردیف

عنوان پایان نامه

نام دانشجو

سال

1

بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با بهره‌وری و نقش میانجی مشارکت سازمانی و رضایت شغلی در کارکنان بانک ملی استان آذربایجان غربی

علی علیزاد

1391

2

بررسی رابطه سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و تبادلی با اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی در کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی

عذرا خضری

1391

3

بررسی رابطه بلوغ مدیریت دانش و نوآوری با کیفیت خدمات در بانک مسکن آذربایجان غربی

سید تقی مهدوی

1391

4

بررسی رابطه ساختار سازمانی (تمرکز، پیچیدگی و رسمیت) با تعهد سازمانی در دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

آرزو بهمن‌پور خانی‌آبادی

1392

5

بررسی رابطه استرس و عملکرد مدیران صندوق مهر امام رضا (ع) در تهران مرکز

امان‌الله ترکزاد

1392

6

بررسی رابطه ساختار سازمانی و استرس شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

زرین صدری

1392

7

بررسی ارتباط استرس با بهره‌وری کارکنان شرکت گاز استان ایلام

سید مهدی یوسفی

1392

8

بررسی عوامل موثر بر ارتقاء شغلی زنان در پست‌های مدیریت

شاهرخ عامری

1392

9

بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش از طریق ارائه مدل مفهومی در سازمان دادگستری استان البرز

رویا امرائی

1392

10

بررسی رابطه نظام ارزشیابی عملکرد منابع انسانی با پاسخگویی سازمانی و بهره‌وری کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان میاندوآب

سارا فرجی

1392

11

بررسی نقش ابعاد شفاف‌سازی اطلاعات مالی در تصمیمات سرمایه‌گذاران از دیدگاه سرمایه‌گذاران فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی

توحید میرزایی یوالار

1393

12

بررسی بانکداری الکترونیک و نقش آن در رضایت و جذب مشتری در بانک اقتصاد نوین ارومیه

سلیمان زینالی

1393

13

برون‌سپاری و تأثیر آن بر عملکرد مالی شرکت بر مبنای کارت امتیازی متوازن در شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی

راحله جمشیدی

1393

14

بررسی تأثیر خصوصی سازی بر عملکرد مالی از دیدگاه مدیران ارشد شرکت‌های مخابرات و ادارات تابعه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی

مریم محمودی

1393

15

سنحش رضایت مشتری شرکت هواپیمایی ماهان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA)

مائده سادات امیری نائینی

1393

16

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر صادرات سیب و انگور استان آذربایجان غربی

محمد دوستدار

1393

17

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر جایگاه‌یابی برند با رویکرد آمیختة بازاریابی با در نظر گرفتن متغیر واسطه‌ای رضایت‌مندی مشتری در فست فود زنجیره‌ای پدر خوب شیراز

محبوبه اسماعیلی

1393

18

بررسی رابطه شهرت سازمانی و مسئولیت اجتماعی در شرکت شیرین عسل

ندا شریفی

1393

19

تأثیر مسئولیت اجتماعی بر بهره‌وری و تعهد سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

ناصر خدادادی

1393

20

بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان آذربایجان غربی

فرهاد حق‌دوست

1393

21

بررسی رابطه بین دوره‌های آموزش ضمن خدمت و بهره‌وری منابع انسانی در شهرداری ارومیه

الهام شیدا

1393

22

بررسی تأثیر اطلاعات بازار بر عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی و صادراتی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی

سهراب معصومی

1393

23

بررسی ارتباط بین قابلیت یادگیری سازمانی با فرآیند تولید و انتقال دانش در شرکت آب و فاضلات شهرستان ارومیه

هاجر اسدالهی

1393

24

بررسی ارتباط بین سلامت سازمانی و عملکرد شغلی در اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی

فریده اسلامی فرد

1393

25

بررسی رابطه کیفیت خدمات بیمه‌ای و رضایت مشتری در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی

شیوا اسفرم

1393

26

بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت‏مندی و وفاداری در بانک صادرات شعب شهرستان‏های ارومیه و سلماس

سعیده اسدپور

1393

27

بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان جلفا با استفاده از مدل SWOT

محمد فرخی گرگری

1394

28

بررسی رابطه بلوغ سازمانی کارکنان با بهره‌وری سازمانی در مؤسسه اعتباری ثامن استان آذربایجان‌غربی

فرید زارعی

1394

29

بررسی تأثیر افزایش سرمایه بر معیارهای اقتصادی عملکرد شرکت‌های دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

سحر اکبرشاه خسروی

1394

30

بررسی رابطه کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر بهره‌وری و خودکارآمدی نیروی انسانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی)

رضا حاجی‌لی

1394

31

بررسی رابطه فرآیندهای مدیریت دانش و تفکر استراتژیک در سازمان (مطالعه موردی: صندوق مهر امام رضا (ع) استان آذربایجان‌غربی

علی الهامی

1394

32

نقش تنوع منابع انسانی در عملکرد سازمانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌غربی

راضیه اسماعیل‌لو

1394

33

ارائه الگوی بهسازی و مناسب سازی فضاهای عمومی شهری با رویکرد ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی شهری (مطالعه موردی: مدیریت شهری در ارومیه)

احمد احمدزاده

1394

34

بررسی رابطه تفکر راهبردی با توسعۀ پایدار شهری (مطالعه موردی: مدیریت شهری ارومیه)

عبدالمطلب شهبازی

1394

35

تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

هاشم غلامی

1394

36

 

 

1394

37

 

 

1394

 

 

به روز شده: 94/07/15

 

#############

***********