Dr. Shahram Khalilarya

شهرام خلیل آریا

 

* متولد سال ۱۳۴۳ شهرستان ارومیه - متاهل و دارای دو فرزند

* دکتری مکانیک ( تبدیل انرژی) از دانشگاه Bath کشور انگلستان

* استاد پایه ۲۹ گروه مکانیک دانشکده فنی مهندسی دانشگاه ارومیه

 

 

مدارک علمی دانشگاهی

* دکتری مکانیک ( تبدیل انرژی ) از دانشگاه Bath کشور انگلستان (مارس ۲۰۰۲ میلادی) 

* کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) از دانشگاه تبریز (سال ۱۳۶۹)

* کارشناسی مهندسی مکانیک (حرارت و سیالات) از دانشگاه تبریز (سال ۱۳۶۶)

 

وضعیت شغلی و مسئولیت اجرایی

* عضو هیئت علمی گروه مکانیک (از تیر ماه ۷۰)

* مدير گروه مكانيك دانشكده فني دانشگاه اروميه (تابستان ۸۱)

* معاون آموزشي دانشكده فني دانشگاه اروميه (مهر۸۱ تا مهر ۸۵)

* رييس دانشکده فنی دانشگاه اروميه (مهر ۸۵ تا اسفند ۹۲) 

* معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی ارومیه (آبان ۹۳ تا کنون)

 

مرتبه علمی

استاد تمام پایه ۲۹

 

عضویت در کمیته های تخصصی و اجرایی

 

* کمیته علمی کنفرانس بین المللی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس ( بهار83)

 

* کمیته علمی کنفرانس بین المللی مکانیک صنعتی اصفهان ( بهار 84)

 

* کمیته علمی کنفرانس اکوانرژی دانشگاه ارومیه ( تابستان 83) 

 

* کمیته منتخب دانشکده فنی مهندسی (مهر ۸۵ تا اسفند ۹۲)

 

* کمیسیون تخصصی دانشکده فنی مهندسی (سال ۸۷ تا سال ۹۲)

 

* کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارومیه (سال ۸۲ تا ۹۲)

 

* شورای آموزشی دانشگاه ارومیه

 

* شورای دانشگاه ارومیه

 

* شورای پژوهشی شرکت گاز استان آذربایجان غربی (سال ۹۲ تا کنون)

 

 

مقالات چاپ شده در مجلات علمی و پژوهشی نمایه شده در ISI و  ISC

 

Hawley JG, Wallace FJ, Khalilarya Sh “A fully analytical treatment of heat release in diesel engines”, Journal of Automobile Engineering, Part D, Institution of Mechanical Engineers  (ISSN 0954-4070) Proceeding Part D. Vol 217, No D8, pp 701-717, UK, (September 2003).

 

M.Nikian, M.Naghashzadegan and Sh.Khalilarya “Modeling Losses With in Combustion Chamber of Diesel Engines”, IUST, International Journal of Engineering Science, Special Issue, Page47-52, No. 3-4, Vol. 17, (2006).

 

Samad Jafarmadar, Shahram Khalilarya, Sina Shafee, Ramin barzegar "Modeling the Effect spray/Wall Impingement on combustion process and Emissionof Di Diesel engine".(Thermal Sience Vol13(2009) No.3, PP.23-24

 

A.Abbasi, Sh.Khalilarya, S.Jafarmadar " The Influence of injection system characteristics on the first-and second-low terms in high-speed di diesel engines with swirl combustion chamber". Int. J.Exergy vol.7, No.4, pp. 482-504, (2010).

 

Sh.Khalilarya, A.Lotfiani "Determination of flow pattern and its effect on nox emission in a tangentially fired single chamber square furnace". Thermal science (2010), vol.14, No.2, PP.493-503

 

A.Abassi, Sh.Khalilarya, S.Jafarmadar "The influence of the inlet charge temperature on the second law balance under the various operating engine speeds in DI diesel engine". Fuel 89 (2010), pp. 2425-2432

 

Ramin Barzegar, Sina Shafee, and Shahram Khalilarya, Computational fluid dynamics simulation of the combustion process, emission formation and the flow field in an in-direct injection Diesel engine, Thermal science (2013) Vol. 17, No. 1, pp. 11-23

 

Rasool Fatehi Ghahfarokhi, Shahram Khalilarya, and Rahim EbrahimI, Energy and exergy analyses of homogeneous charge compression ignition engine, Thermal science, (2013), Vol. 17, No. 1, pp. 107-117

 

V. Fathi, A. Nemati, Sh. Khalilarya and S. Jafarmadar, The effect of the initial charge temperature under various injection timings on the second law terms in a direct injection SI hydrogen engine, International journal of hydrogen energy 36 (2011) 9252-9259

 

Farzad Mohammadkhani, Shahram Khalilarya and Iraj Mirzaee, Exergy and exergoeconomic analysis and optimisation of diesel engine based Combined Heat and Power (CHP) system using genetic algorithm, Int. J. Exergy, (2013) Vol. 12, No. 2, pp. 139-161

   

Hassan Khatamnezhad, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, Bahram Jafari, Ghasem Javadirad, Numerical Investigation on Spray characteristics and Combustion Process in a DI Heavy Duty Diesel Engine at LTC Condition, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, (2011), 5(6): 523-537

 

Hassan Khatamnezhad, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, Arash Nemati, Bahram Jafari, The Influence of Cavitation Phenomenon in a Diesel Injector on the Spray Characteristics and Combustion Process of a Di Diesel Engine, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, (2011), 5(6): 538-555

 

H.Oryani, Sh.Khalilarya , S.Jafarmadar, H.Khatamnezhad, S.Majidyfar, Numerical Investigation of Influence of Dilution in Air and Fuel Sides on MILD Combustion Burner, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, (2011), 5(10): 272-279

 

H. Khatamnezhad, S. Khalilarya, S. Jafarmadar, H. Oryani and M. Pourfallah, Numerical investigation on the effect of injection timing on combustion and emissions in a di diesel engine at low temperature combustion conditions, IJE Transactions B: Applications, Vol. 24, No. 2, July 2011, pp. 165-1792

 

Hassan Khatamnezhad, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, and Arash Nemati, Incorporation of exhaust gas recirculation and split injection for reduction of Nox and soot emissions in direct injection diesel engines, Thermal science, (2011), Vol. 15, Suppl. 2, pp. S409-S427

 

Arash NematI, ramin Barzegar, Shahram Khalilarya, and Hassan Khatamnezhad, Decreasing the emissions of a partially premixed gasoline fueled compression ignition engine by means of injection characteristics and exhaust gas recirculation, Thermal science, (2011), Vol. 15, No. 4, pp. 939-952

 

Vahid FathiArash Nemati, Samad Jafarmadar, Shahram Khalilarya, Influence of initial charge conditions on engine performance and emission of a DISI hydrogen-fueled engine under various injection timings, Turkish J. Eng. Env. Sci. 35 (2011), 159 – 171

 

Shahram Khalilarya and Mohammad Javadzadeh, Developing of a new comprehensive spark ignition engines code for heat loss analysis within combustion chamber walls, Thermal science: (2010), Vol. 14, No. 4, pp. 1013-1025

 

Amin Lotfiani, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, A semi-analytical model for the prediction of the behavior of turbulent coaxial gaseous jets, Thermal science: (2013), Vol. 17, No. 4, pp. 1221-1232

 

Amin Lotfiani and Shahram Khalilarya, Extended semi-analytical model for the prediction of flow and concentration fields in a tangentially-fired furnace, Thermal science: (2013), Vol. 17, No. 4, pp. 113-124

 

J. Mohammadhassani, Sh. Khalilarya, M. Solimanpur, and A. Dadvand, Prediction of NOx Emissions from a Direct Injection Diesel Engine Using Artificial Neural Network, Hindawi Publishing Corporation, Modelling and Simulation in Engineering Volume (2012), Article ID 830365, 8 pages

 

Arash Nemati, Vahid Fathi, Ramin Barzegar, Shahram Khalilarya, Numerical investigation of the effect of injection timing under various equivalence ratios on energy and exergy terms in a direct injection SI hydrogen fueled engine, International journal of hydrogen energy 38 (2013) 1189-1199

 

Rasool Fatehi Ghahfarokhi, Shahram Khalilarya and Rahim Ebrahimi, Exergy analysis of homogeneous charge compression ignition (hcci) engine, Polymers Research Journal (2012),Volume 6, Number 2

 

S.S. Sebti, Sh. Khalilarya, I. Mirzaee, S.F. Hosseinizadeh, S. Kashani and M. Abdollahzadeh, A Numerical Investigation of Solidification in Horizontal Concentric Annuli Filled with NanoEnhanced Phase Change Material (NEPCM), World Applied Sciences Journal 13 (1), (2011), 09-153

 

R. Rahimi, S. Jafarmadar, Sh. Khalilarya, A. Mohebbi, Numerical and experimental investigations of EGR distribution in a di turbocharged diesel engine, T. Canadian S. M. Eng., (2013), Vol. 37, No. 2, pp. 247-257 

 

R. Rahimi, S. Jafarmadar, Sh. Khalilarya, Optimization of EGR distribution in a DI turbocharged diesel engine, IJE Transactions B: Applications, Vol. 24, No. 2, July 2011), pp. 165-179

 

Reza Tasouji Azar, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, Tube bundle replacement for segmental and helical shell and tube heat exchangers: Experimental test and economic analysis, Applied Thermal Engineering 62 (2014) 622-632

 

Sh. Khalilarya, S. Jafarmadar, H. Khatamnezhad, Gh. Javadirad and M. Pourfallah, Simultaneously Reduction of NOx and Soot Emissions in a DI Heavy Duty diesel Engine Operating at High Cooled EGR Rates, World Academy of Science, Engineering and Technology, Vol: 57 (2011), 09-22 

 

Sh.Khalilarya, H.Oryani, S.Jafarmadar, H.Khatamnezhad, A.Nemati, Influence of Dilution and Lean-premixed on Mild Combustion in an Industrial Burner, World Academy of Science, Engineering and Technology, Vol: 47 (2010), 11-26

 

M. Mardi kolur, Sh. Khalilarya, S. Jafarmadar, A. Nemati, Hydrogen and Ethanol as Potential Alternative Fuels Compared to Gasoline under Improved Exhaust Gas Recirculation, IJE Transactions C: Aspects Vol. 27, No. 3, (2014) 449-456

 

M. Mardi K. , M. Abdolalipouradl, Sh. Khalilarya, The Effect of Exhaust Gas Recirculation on Performance and Emissions of a SI Engine Fuelled with Ethanol-gasoline Blends, IJE Transactions A: Basics Vol. 28, No. 1, (2015) 130-135

 

Hamid Taghavifar, Hadi Taghavifar, Aref Mardani, Arash Mohebbi, Shahram Khalilarya, A numerical investigation on the wall heat flux in a DI diesel engine fueled with n-heptane using a coupled CFD and ANN approach, Fuel. 01,(2015), 140, pp. 227–236

 

Faramarz Ranjbar, Ata Chitsaz, S.M.S. Mahmoudi, Shahram Khalilarya, Marc A. Rosen: Energy and exergy assessments of a novel trigeneration system based on a solid oxide fuel cell,Energy Conversion and Management 11, (2014), 87, pp. 318–327

 

Mohsen Mardi K, Shahram Khalilarya, Arash Nemati: A numerical investigation on the influence of EGR in a supercharged SI engine fueled with gasoline and alternative fuels. Energy Conversion and Management 07, (2014), 83, pp. 260–269

 

Hadi Taghavifar, Shahram Khalilarya, Soheila Mirhasani, Samad Jafarmadar: Numerical energetic and exergetic analysis of CI diesel engine performance for different fuels of hydrogen, dimethyl ether, and diesel under various engine speeds. International Journal of Hydrogen Energy 06, (2014), pp.

 

Hadi Taghavifar, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar, Diesel engine spray characteristics prediction with hybridized artificial neural network optimized by genetic algorithm. Energy, (2014), 

 

Hadi Taghavifar, Shahram Khalilarya, Samad Jafarmadar: Engine structure modifications effect on the flow behavior, combustion, and performance characteristics of DI diesel engine. Energy Conversion and Management 01, (2014), 85, pp. 20-32

 

F. Mohammadkhani, S. Khalilarya, I. Mirzaee: Effect of Ambient Temperature on Exergetic and Exergoeconomic Parameters of a CHP System. Journal of Environmentally Friendly Processes 11, (2013); 1(3).

 

Ghader Rezazadeh, Amin Lotfiani, Shahram Khalilarya: On the modeling of a MEMS-based capacitive wall shear stress sensor. Measurement 05, (2008)

 

Mohammad Shanbegazani, Shahram Khalilarya, and Iraj Mirzaee, Exergy Analysis of a Gas Turbine System with Evaporative Cooling at Compressor Inlet, Int. J. Exergy, (2008) Vol. 5, No. 5, pp. 309-324 

 

Samad Jafarmadar, Shahram Khalilarya, Sina Shafee, Ramin Barzegar, Modeling the Effect of Spray/Wall Impingement on Combustion Process and Emission of DI Diesel Engine, Thermal science: (2009), Vol. 13, No. 4, pp. 23-34

 

Shahram Khalilarya, et al, Effect of Injection Characteristics on Emissions and Combustion of a Gasoline Fuelled Partially-premixed compression ignition engine, International journal of automotive engineering, (2011), Vol. 1, pp. 29-36

 

Sh. Khalilarya, S. Jafarmadar, H. Khatamnezhad, Gh. Javadirad and M. Porfallah ,Simultaneously Reduction of Nox and Soot Emissions in a DI Heavy Duty Diesel Engine Operating at High Cooled EGR Rates, International Journal of Aerospace and Mechanical Engineering,(2009), Vol. 6

 

مقالات ارائه شده در سمینارها و کنفرانسهای علمی داخلی و خارجی

 

F.J. Wallace, Sh. Khalilarya, J.G. Hawley and D. Dang “A zero-dimensional simulation model for HSDI Diesel engines for predicting NOx, spray and swirl formation”, THIESEL 2000. Conference On Thermo- And Fluid- Dynamic Processes In Diesel Engines, Valencia, Spain, Sep. 2000.

 

Sh. Khalilarya, F.J.Wallace and G.H.Hawley. “Further Development Of a Computational Model For HSDI Diesel Engines With High –   Pressure common rail fuel injection”, THIESEL 2002 Conference On Thermo- And Fluid- Dynamic Processes In Diesel Engines, Valencia, Spain, Sep. 2002

 

M.Nikian, Sh. Khalilarya “Modeling Losses Within Combustion Chamber of Diesel Engines”, SIMS 2003 In Vasteras Sweden, Sep. 18-19 2003.

 

M.Nikian, Sh. Khalilarya and M. Nagashzadegan “Analysis of Combustion Chamber Wall Temperature Effect on Diesel Engine Performance”, 12th Annual Mechanical Engineering Conference-May 2004, Tarbit Modares University, Tehran, I.R.Iran.

 

A.Arash, Sh. Khalilarya “A therotical model for investigation of the spray jet under quiescent condition in DI diesel engines”, ICRAMME 05, Proceedings of the International Conference on recent Advances in Mechanical & Materials Engineering, 30-31 May 2005, Kuala Lumpur, Malaysia.

 

A.Arash, Sh. Khalilarya “A Mathematical Model for Computing An Impinging Spray Jet Under Quiescent Conditions” IMC04-2062, Proceedings of IMEC2004, International Mechanical Engineering Conference, December 5-8, 2004, Kuwait.

 

Sh. Khalilarya, I.Mirzaee, R.Mohammad Hamali “The Effect of Exhaust Turbocharging System in Reduction of Fuel Consumption on Prototype Ford 1.8L DI”, Eighth Baku International Congress on Energy-Ecology-Economy, 1-3 June 2005-Baku, Azerbaijan.

 

M.Shanbghazani, I. Mirzaee, Sh. Khalilarya “Exergy Analysis and parametric study of a gas turbine with evaporative cooling at compressor inlet”, TPE-06 3rd International conference on Technical and Physical      Problems in Power Engineering, May 29-31, 2006, Ankara, Turkey.

 

H.Samiee, Sh. Khalilarya, M.Soleymanpour “Fuzzy control of Diesel engine turbocharger for optimizing inlet air temperature”, International Conference of Mechanical Engineering, August 2006, ASME, Konya, Turkey.

 

A.Lotfiani, Sh. Khalilarya “A Matematical Model of an Impinging Spray Deflection Due to the Swirling Air” , Proceeding of the 3rd BSME-ASME International Conference on Thermal Engineering, 20-22 December, 2006, Dhaka, Bangladesh.

 

محمد نيکيان، محمد نقاش زادگان، شهرام خليل آريا، بررسي عوامل کاهنده ميزان مصرف انرژي در ساختمانهاي مسکوني ايران ، اولين کنفرانس اکو انرژي ايران، 10 تا 12 شهريور 1383 ، دانشگاه .اروميه

 

رضا محمد حمالي، شهرام خليل آريا، ايرج ميرزايي، انتخاب توربوشارژر مناسب براي موتور ديزل و بررسي کارايي مدل موتور ديزل توربوشارژ با پاشش مستقيم ، سيزدهمين کنفرانس سالانه (بين المللي) مهندسي مکانيک ، ارديبهشت 1384 ،اصفهان، دانشگاه صنعتي اصفهان.

 

بهار اماني، شهرام خليل آريا، تخمين آلاينده هيدروکربني در موتورهاي ديزل با پاشش مستقيم ، سيزدهمين کنفرانس سالانه (بين المللي) مهندسي مکانيک ، ارديبهشت 1384 ،اصفهان، دانشگاه صنعتي اصفهان.

 

رضا محمد حمالي، شهرام خليل آريا، ايرج ميرزايي، انتخاب توربوشارژر مناسب براي موتور ديزل و برسي کارايي مدل موتور ديزل توربوشارژ با آرايش ساده و مرکب ، چهارمين همايش بين المللي موتورهاي درونسوز، آبان 1384 ، تهران.

 

محمد شنب غازاني، شهرام خليل آريا،ايرج ميرزايي، مدل ترموديناميکي سرمايش هواي ورودي به کمپرسور نيروگاه گازي با استفاده از خنک کاري تبخيري مياني ، چهاردهمين کنفرانس سالانه (بين المللي) مهندسي مکانيک، ارديبهشت 1385، اصفهان، دانشگاه صنعتي اصفهان.

 

حسن سميعي، شهرام خليل آريا، مقصود سليمانپور، منطق فازي و کاربردهاي آن ، مجله انجمن مهندسان مکانيک ايران، سال پانزدهم، آبان 1385، شماره 49 .

 

شهرام خليل آريا، مقصود سليمانپور، عطاا...دادگري، بررسي پارامترهاي عملکرد موتور ديزلي پردور با پاشش مستقيم با استفاده با استفاده از شبکه عصبي مصنوعي پرسپترون چند لايه ، پانزدهمين کنفرانس سالانه (بين المللي) مهندسي مکانيک ، ارديبهشت 1386 ،تهران، دانشگاه صنعتي اميرکبير.

 

 رامين برزگر، صمد جعفرمدار، شهرام خليل آريا، صالح ناصری گرگری " مطالعه عددی تاثير زمان و طول بازه پاشش سوخت بر روی فرآيند احتراق و توليد آلاينده ها در موتورهای ديزلی پاشش مستقيم". سومين کنفرانس سوخت و احتراق ايران . اسفندماه 88، تهران، دانشگاه صنعتی اميرکبیر.

 

صالح ناصری گرگری، صمد جعفرمدار، شهرام خليل آريا، رامين برزگر "بررسی تاثير میزان سوخت دیزل مایع (پایلوت) بر عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزل دوگانه سوز". سومين کنفرانس سوخت و احتراق ايران ، تهران، دانشگاه صنعتی اميرکبير، اسفندماه 88.

 

جواد محمد حسنی، شهرام خليل آريا، مقصود سليمانپور." استفاده از الگوريتم بهينه سازی مورچگان برای مدلسازی و کاهش آلاينده ها در موتورهای ديزل پاشش مستقيم ". هيجدهمين همايش سالانه (بين المللی) مهندسی مکانيک ايران ISME 2010. تهران، دانشگاه صنعتی شريف ، 21 تا 23 ارديبهشت 1389

 

مجيد قربان پور، شهرام خليل آريا، صمد جعفرمدار "تبديل احتراق CI به HCCI در موتورهای احتراق داخلی و بررسی فرآيند احتراق HCCI" ششمين همايش بين المللی موتورهای درونسوز، تهران 27-29 آبان ماه 1388.

 

صالح ناصری گرگری، شهرام خليل آريا، صمد جعفر مدار " بررسی تاثير ميزان درصد سوخت متان بر علمکرد و آلايندگی موتورهای ديزل دوگانه سوز". ششمين همايش بين المللی موتورهای درونسوز، تهران ، 29-27 آبان ماه 1388.

 

مجيد قربان پور، شهرام خليل آريا، صمد جعفرمدار" بررسی پارامتريک HCCI جهت کاهش مصرف سوخت و آلاينده ها و افزايش عملکرد احتراق به روش سه بعدی". ششمين همايش بين المللی موتورهای درونسوز، تهران، 29-27 ابان ماه 1388.

 

راهنمایی پایان نامه های دوره کارشناسی - ارشد و دکتری

* راهنمایی و مشاوره بیش از ۱۰ رساله دکتری (پایان یافته و در حال اجرا)

* راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ رساله ارشد (پایان یافته و در حال اجرا)

* راهنمایی بیش از ۴۰ پروژه کارشناسی

 

داوری پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری

* داوری بیش از ۵۰ پایان نامه کارشناسی ارشد

* داوری بیش از ۱۵ پایان نامه دکتری

 

زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه

* پاشش سوخت درموتورهای دیزلی

* شبیه سازی سیکل موتورهای احتراق داخلی

* تبدیل مستقیم انرژی

* سیستمهای ترمودینامیکی

* طراحی مبدلهای حرارتی

 

طرحهای تحقیقاتی در دست اجرا و پایان یافته

نظارت بر طرحهای تحقیقاتی زیر:

 ايجاد كدهاي ماشينكاري از مدل CAD با استفاده از نرم افزار Mastercam (پايان يافته)

 بهينه سازي فرآيندهاي توليد در صنايع تبديلي (پايان يافته)

*  تجزيه و تحليل تنش در دو شاخ ميل گاردان تراكتور گلدوني 930 و بررسي امكان جايگزيني قطعه ريخته گري شده ... (پايان يافته)

 طراحي جعبه دنده تراكتورهاي سنگين (پايان يافته)

* ارايه طرح تغيير سيستم راه اندازي مجدد رگلاتورهاي موجود انشعابات گاز شهري (پایان یافته) 

 

داوری کتب و مقالات پژوهشی

* داوری چندین کتب علمی تخصصی 

* داور مجلات علمی پژوهشی داخلی (ISC)

* داور مجلات علمی پژوهشی خارجی (ISI)

* داور کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک (ISME)  دوره دوازدهم تا کنون

* داور همایش بین المللی موتورهای درونسوز

* داور کنفرانس دینامیک شاره ها

* داور کنفرانس احتراق

 

دروس تدریسی

* دوره کارشناسی: ریاضی مهندسی - مقاومت مصالح ۱و۲ - ترمودینامیک ۱و۲ - موتورهای احتراق داخلی - سوخت و احتراق

* دوره کارشناسی ارشد و دکتری : محاسبات عددی پیشرفته - ترمودینامیک پیشرفته - موتورهای احتراق داخلی پیشرفته -

                                             طراحی مبدلهای حرارتی پیشرفته - تبدیل مستفیم انرژی - مباحت برگزیده در تبدیل انرژی

 

تدریس در دانشگاهها

 

دانشگاه ارومیه - دانشگاه تبریز - دانشگاه صنعتی ارومیه - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و خوی

 

 

آدرس : دانشگاه ارومیه - دانشکده فنی - کیلومتر11 جاده سرو - 

صندوق پستی 165- کد پستی 57561-15311  گروه مکانیک

 

فاکس :   0443 2773591 

تلفن :     0443 2972000 

 

آدرس پست الکترونیکی :  sh.khalilarya@urmia.ac.ir